Regulamin 2019
Regulamin Biegu Charytatywnego Między Wiatrakami w 2019 roku
I. Organizator
- Wójt Gminy Zagrodno – Karolina Bardowska
- Współorganizatorzy: sołtys wsi Łukaszów Piotr Siwak
- Instytucje wspierające: Ochotnicza Straż Pożarna Brochocin, OSP Zagrodno
- Patronat medialny: Muzyczne Radio Jelenia Góra – Maciek Wowk
II. Cel imprezy
- Popularyzacja biegania, jako formy spędzania czasu wolnego, popularyzacja kultury fizycznej, sportu i zdrowego trybu życia.
- Promocja gminy Zagrodno
III. Termin i miejsce
- Bieg odbędzie się 08.06.2019 roku na terenie sołectwa Łukaszów w Gminie Zagrodno oraz częściowo na terenie Gminy Złotoryja w powiecie Złotoryjskim.
- Start na dystansie 10 km godzina 14:00 w parku Zabytkowym w Łukaszowie. Zawodnicy na start zobowiązani są zgłosić się do godziny 13:45
- Start na dystansie 5 km godzina 14: 15 w parku Zabytkowym w Łukaszowie. Zawodnicy na start zobowiązani są zgłosić się do godziny 14:00
IV. Trasa i Pomiar czasu
- Długość trasy – 10 km raz 5km. Pętla wokół wiatraków Łukaszów.
- Obowiązuje limit czasowy pokonania
- Pomiar czasu oraz ustalenie kolejności będzie prowadzone przez firmę Sports Timing Poland, przy użyciu zwrotnych chipów elektronicznych zakładanych na nogę. Numer zawodnika powinien być prawidłowo zamocowany czterema agrafkami z przodu.
- Brak chipa podczas zawodów będzie podstawą dyskwalifikacji zawodnika.
- Posiadanie chipa jest warunkiem sklasyfikowania w komunikacie końcowym.
- Chip podlega zwrotowi za linią mety. Chip należy zwrócić także przy rezygnacji ze startu lub wycofaniu się z zawodów – opłata za zgubienie chipa wynosi 30 zł.
- Organizator zapewnia ciepły posiłek dla każdego uczestnika, ciasta, wodę, kawę, herbatę.
V. Uczestnictwo
- W biegu prawo startu mają osoby, które do dnia 08.06.2019 ukończyły 18 lat.
- Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowania w biurze zawodów. Biuro zawodów czynne będzie w dniu 08.06.2019 od godziny 12:00 do godziny 13:00. Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość. Warunkiem dopuszczenia zawodnika do biegu będzie złożenie podpisu pod oświadczeniem o starcie w zawodach na własna odpowiedzialność w biurze zawodów. Zawodnicy są zobowiązani do odbioru pakietu startowego osobiście.
- Zawodnicy biorą udział w Biegu na własną odpowiedzialność z pełną świadomością niebezpieczeństw i ryzyk wynikających z charakteru tego wydarzenia, tj. m.in. ryzyko utraty zdrowia i życia. Dopuszcza się do uczestnictwa w Biegu wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w zawodach.
- Warunkiem dopuszczenia zawodnika do biegu będzie własnoręczne podpisanie dostępnego w biurze zawodów załącznika nr 1 do regulaminu.
- Uczestnik wyraża zgodę na przestrzeganie całości niniejszego Regulaminu i tym samym pełną akceptację powyższych regulacji oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tym na zamieszczenie ich w przekazach telewizyjnych, radiowych, internetowych i drukowanych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia biegu terenowego „ Bieg Między Wiatrakami” Łukaszów 2019
- Weryfikacja zawodników, wydanie numerów startowych odbędzie się w Biurze Zawodów, tj. namiot w Parku w Łukaszowie, który znajduje się 10m od miejsca startu.
- Zarządzanie informacjami na portalu społecznościowym facebook : QV Stacja PekinClubbers
- Limit zawodników: 150
VI. Zgłoszenia i klasyfikacja
- Zapisy do biegu dostępne są na stronie internetowej : https://www.biegmiedzywiatrakami.pl/
- Wysokość wpłaty startowej za bieg:
Dorośli – nie mniej niż 20 zł ( wpłata możliwa tylko i wyłącznie w dniu zawodów w Biurze Zawodów ) - Raz wniesiona opłata nie ulega zwrotowi jak również nie ma możliwości cesji opłaty na innego uczestnika biegu.
- Podczas biegu będą prowadzone następujące kategorie:
Bieg na dystansie 10 km w podziale K i M
Bieg na dystansie 5 km w podziale K i M
VII. Nagrody
- Medale dla każdego uczestnika, pamiątkowy nr startowy.
- Puchar w kategorii open 10 km K i M – I-III
- Puchar w kategorii open 5 km K i M – I-III
- Nagroda o wartości 500 zł (pięćset złotych) za zdobycie pierwszego miejsca w biegu głównym na 10 km w kategorii kobiet oraz mężczyzn.
VIII. Postanowienia końcowe
- Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać numery startowe, przymocowane do koszulek startowych na klatce piersiowej, pod karą dyskwalifikacji niedopuszczalne jest zasłanianie numeru startowego ( w części lub całości)
- Bieg odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.
- Organizator nie zapewnia miejsc noclegowych.
- Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki mające miejsce na trasie biegu, wynikające z winy uczestników biegu.
- Pobranie numeru startowego i podpisanie listy startowej jest jednoznaczne z przyjęciem warunków regulaminu.
- Organizator zapewnia sobie prawo do dyskwalifikacji i usunięcia uczestnika z trasy biegu z przyczyn medycznych stwierdzonych przez osobę medyczna biegu.
- W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczna decyzje podejmuje organizator.
- Organizator zapewnia doraźna opiekę medyczną od rozpoczęcia do zakończenia zawodów.
- Organizator nie odpowiada za rzeczy zgubione w trakcie imprezy.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo ewentualnych zmian regulaminu.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odwołania imprezy bez podawania przyczyn.
- Obowiązek ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków leży w gestii zawodników.
Regulamin marszu Charytatywnego Nordic Walking Miedzy Wiatrakami w 2019
I. Organizator
- Wójt Gminy Zagrodno – Karolina Bardowska
- Współorganizatorzy: sołtys wsi Łukaszów – Piotr Siwak
- Instytucje wspierające: Ochotnicza Straż Pożarna Brochocin
- Patronat medialny: Muzyczne Radio Jelenia Góra
- Partner wydarzenia: Polskie Stowarzyszenie Nordic Walking / projekt: „Nordic Walking-na zdrowie!”
II. Cel imprezy
- Popularyzacja Nordic Walking jako aktywnej formy spędzania czasu wolnego, popularyzacja kultury fizycznej, sportu i zdrowego trybu życia.
- Promocja gminy Zagrodno oraz sołectwa Łukaszów.
III. Termin i miejsce
- Marsz odbędzie się 08.06.2019 roku na terenie sołectwa Łukaszów w Gminie Zagrodno, w powiecie Złotoryjskim.
- Start godzina 11:00 w Parku Zabytkowym w Łukaszowie. Uczestnicy na start muszą zgłosić się do godziny 10:45.
IV. Uczestnictwo
- W marszu prawo startu mają osoby, które do dnia 08.06.2019 ukończyły 18 lat.
- Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowania w biurze wydarzenia. Biuro czynne będzie w dniu 08.06.2019 od godziny 9:00 do godziny 10:45. Podczas weryfikacji uczestnicy muszą posiadać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość. Warunkiem dopuszczenia uczestnika do marszu będzie złożenie podpisu pod oświadczeniem o starcie w marszu na własną odpowiedzialność w biurze zawodów.
- Uczestnicy biorą udział w marszu na własną odpowiedzialność z pełną świadomością niebezpieczeństw i ryzyka wynikających z charakteru tego wydarzenia, które mogą polegać m.in. na ryzyku utraty zdrowia i życia. Dopuszcza się do uczestnictwa w marszu wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w marszu.
- Warunkiem dopuszczenia uczestnika do marszu będzie własnoręczne podpisanie dostępnego w biurze załącznika nr 1 do regulaminu.
- Uczestnik wyraża zgodę na przestrzeganie całości niniejszego Regulaminu i tym samym pełną akceptację powyższych regulacji oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tym na zamieszczenie ich w przekazach telewizyjnych, radiowych, internetowych i drukowanych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia „Charytatywnego Marszu Nordic Walking Między Wiatrakami – Łukaszów 2019”
- Weryfikacja uczestników, wydanie numerów startowych – odbędzie się w biurze wydarzenia tj. namiot w Parku w Łukaszowie, który znajduje się 10 m od miejsca startu.
- Limit uczestników: 50
V. Zgłoszenia i klasyfikacja
- Zapisy do marszu dostępne są na stronie internetowej: https://www.biegmiedzywiatrakami.pl/
- Wysokość opłaty startowej za udział w marszu – 10 zł.
- Raz wniesiona opłata nie ulega zwrotowi jak również nie ma możliwości cesji opłaty na innego uczestnika.
- Organizator nie prowadzi klasyfikacji uczestników na podstawie osiągniętego czasu marszu (nie prowadzi rywalizacji na czas).
VI. Nagrody i pakiet startowy
- Pakiet startowy dla każdego uczestnika: medal „finieszera” dla każdego uczestnika, pamiątkowy nr startowy, certyfikat PSNW uczestnictwa w szkoleniu nordic walking przed startem, przewodnik z zakresu techniki nordic walking PSNW
- Organizator zapewnia ciepły posiłek dla każdego uczestnika, ciasta, wodę, kawę, herbatę.
- Nagroda dla najstarszego uczestnika marszu Nordic Walking
- Nagroda dla najmłodszego uczestnika marszu Nordic Walking
- Nagroda za najładniejszą technikę Nordic Walking
VII. Postanowienia końcowe
- Podczas marszu wszyscy uczestnicy muszą posiadać numery startowe, przymocowane do koszulek startowych na klatce piersiowej, pod karą dyskwalifikacji niedopuszczalne jest zasłanianie numeru startowego (w części lub całości)
- Marsz odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.
- Organizator nie zapewnia miejsc noclegowych oraz dojazdu.
- Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki mające miejsce na trasie marszu, wynikające z winy uczestników marszu.
- Pobranie numeru startowego i podpisanie listy startowej jest jednoznaczne z przyjęciem warunków regulaminu.
- W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczna decyzję podejmuje organizator.
- Organizator zapewnia doraźna opiekę medyczną od rozpoczęcia do zakończenia marszu.
- Organizator nie odpowiada za rzeczy zgubione w trakcie wydarzenia.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo ewentualnych zmian regulaminu.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odwołania wydarzenia bez podawania przyczyn.
- Obowiązek ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków leży w gestii uczestników.
Najnowsze komentarze